מעבר בין משרדים הוא תהליך מורכב ומדובר במשימה הדורשת תכנון מקדים וביצוע מקצועי. ללא הכנה נכונה מספיק, תהליך ההובלה עלול לגרום לכם לבזבוז של זמן, כסף ומשאבים יקרים.
התכנון המקדים
לפני תחילת התהליך, חשוב להעריך את היקף תכולת המשרד ואת כמות הפריטים שיש לארוז ולהוביל, מה שיסייע בהכנת תקציב מדויק ובבחירת חברת ההובלה המתאימה.
חשוב להבין כי מעבר משרדים דורש תזמון מדויק. יש לקבוע לוחות זמנים ברורים לשלבי המעבר השונים ולוודא שכל הצדדים המעורבים מודעים להם.
בנוסף להערכת העלויות הישירות של ההובלה, חשוב לקחת בחשבון עלויות נלוות כגון שכירת מחסנים זמניים, העסקת עובדים זמניים לסיוע בארגון ובפריקה וכן עלויות עקיפות כמו הפסדי הכנסה עקב הפרעה לפעילות העסקית.
ארגון וציוד הובלה
לפני התחלת הארגון, חשוב לסדר את המשרד ולזרוק או לתרום פריטים שאינם בשימוש. מיון הפריטים לקטגוריות יסייע בארגון יעיל יותר. השקיעו בחומרי אריזה איכותיים כמו קרטונים חזקים, ניילון בועות ונייר עיתון שיעזרו לכם לארוז בצורה טובה יותר פריטים עדינים. סמנו את הקרטונים בבירור לפי תוכנם וייעודם במשרד החדש.
חברות הובלה מומחיות יכולות לספק שירותי פירוק, אריזה והרכבה מחדש של ציוד משרדי כמו ארונות, שולחנות ועמדות עבודה ולהקל מאוד על העברת המשרדים. בנוסף, אריזה ושינוע מערכות טכנולוגיות ומחשבים דורשת טיפול מיוחד ולכן חשוב לבחור נכון את החברה איתה תעבדו.
בחירת חברת הובלה מקצועית
השוו מחירים ושירותים של מספר חברות הובלה מובילות. התמקדו בחברות עם ניסיון בהובלת משרדים ובעלות ביטוח מתאים לשווי הפריטים שלכם. הגדירו את היקף השירותים הנדרש, החל מהאריזה והפירוק וכלה בהובלה והסידור במשרד החדש. שירות כולל יקל על המעבר ויחסוך לכם הרבה מאוד זמן. כמובן, דרשו מהחברה אחריות לעמידה בלוחות הזמנים המוסכמים בכדי למזער הפרעות לפעילות העסקית שלכם ווודאו שחברת ההובלה אחראית ומבוטחת באופן מתאים למקרה של אובדן או נזק לחפצים שונים, במיוחד לפריטים יקרים כמו מערכות מחשוב וחפצי ערך.
יום ההובלה
הודיעו מראש לעובדים, לספקים וללקוחות על פרטי יום המעבר ועל כל שיתכנו הפרעות אפשריות לפעילות. עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם צוות ההובלה לאורך כל היום וודאו כי הוראות הארגון והמיון מיושמות כראוי ועקבו באופן אישי אחר העברת ציוד רגיש במיוחד כמו מחשבים וציוד משרדי, וכן מסמכים רגישים וחסויים. למידע נוסף ליחצו – הובלות משרדים